divendres, 20 de setembre de 2013

CURS 2011-2012

APUNTS HISTÒRICS:
- L'inici d'un tercer grup a P3 provoca, entre altres coses, el canvi dels noms que tradicionalment tenien els diferents grups d'Ed. Infantil. A partir d'ara fan referència a elements populars de la Festa Major.
- La iniciativa i disponibilitat d'alguns mestres permeten bastir molts blogs tant per informar els alumnes i famílies com per recolzar la tasca docent. Per exemple el dedicat a RECURSOS ANTAVIANA (cliqueu aquí si voleu visualitzar-lo)


- S’utilitza el programa Saga per elaborar els informes a Primària.
- Alguns mestres dediquen part del seu horari lectiu i no lectiu als alumnes amb dificultats (SEP)
- L’eix transversal del curs és: El treball de la memòria.
- Durant la primavera l’escola organitza un concert d’alumnes per a les famílies a l’Ateneu de 9Barris.
- Molts dimecres els alumnes mengen fruita per esmorzar, acollint-se a un programa de promoció de la bona alimentació de la Generalitat.

Es pot consultar la revista de l'escola d'aquest curs clicant la imatge següent:
http://issuu.com/blocsdantaviana/docs/revista_antaviana_n___16__2011-2012

Aquí teniu el calendari que ha fet l'escola durant aquest curs:
http://issuu.com/blocsdantaviana/docs/calendari_antaviana_2012

Si cliqueu la imatge següent podreu accedir al dossier de contes treballats aquest curs a Ed. Infantil, sobre el tema de LA MEMÒRIA:
http://issuu.com/blocsdantaviana/docs/dossier_contes_2011-12

ALUMNES DE P3
 clicant la imatge enllaçareu amb el blog d'Ed. Infantil de 2009-10, 2010-11 i 2011-12












ALUMNES DE P4





ALUMNES DE P5






ALUMNES DE PRIMER  
cliqueu la imatge per enllaçar amb el blog d'Âligues de 1r









ALUMNES DE SEGON






ALUMNES DE TERCER
 cliqueu la imatge per enllaçar amb el blog d'Asteroides a 3r








ALUMNES DE QUART
 clicant la imatge enllaçareu amb el blog de Minairons de 4t









ALUMNES DE CINQUÈ
cliqueu les imatges per enllaçar amb els blogs de Dracs a 5è
 








ALUMNES DE SISÈ





EQUIP DOCENT, ADMINISTRACIÓ I SERVEIS:


 :

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada