dilluns, 23 de setembre de 2013

CURS 2012-13

APUNTS HISTÒRICS:


- El curs comença sense normalitat, amb una vaga de mestres a causa de les retallades sofertes per les escoles. Cada dimecres molts mestres i alumnes porten samarreta groga com a protesta contra les retallades en educació. Les pancartes explicant la situació omplen les parets de l’escola, es fan diferents manifestacions de la comunitat docent...

- L’eix transversal d’aquest curs és la solidaritat i el cooperativisme.

- El Claustre rep assessorament sobre la resolució de conflictes (Josep Amorós) i un altre sobre matemàtiques (David Barba)

- A Cicle Inicial comença una experiència per acostar les famílies al món de la lectura (motxilla de contes, biblioteca de barri). Així mateix, els alumnes de 2n fan un intercanvi de contes populars amb una escola de Romania (Projecte JUNTS).

- Els alumnes del Cicle Superior fan un Pessebre Vivent amb la col·laboració de mestres i pares de l’escola.

- Al pati nou s’instal·len diferents umbracles i jardineres.


Es pot consultar la revista de l'escola d'aquest curs clicant la imatge següent:
http://issuu.com/blocsdantaviana/docs/revista_antaviana_n___17__2012-2013

Aquí teniu el calendari que ha fet l'escola durant aquest curs:
http://issuu.com/blocsdantaviana/docs/calendari_antaviana_2013


Si cliqueu la imatge següent podreu accedir al dossier de contes treballats aquest curs a Ed. Infantil, sobre el tema de LA COOPERACIÓ I LA SOLIDARITAT:
http://issuu.com/blocsdantaviana/docs/dossier_contes_2012-13

ALUMNES DE P3







ALUMNES DE P4








ALUMNES DE P5 






ALUMNES DE PRIMER








ALUMNES DE SEGON 







ALUMNES DE TERCER 
si cliqueu la imatge següent enllaçareu amb el blog de Pirates de tercer








ALUMNES DE QUART
si cliqueu la imatge següent enllaçareu amb el blog d'Asteroides a quart




(foto del grup 4t A)






ALUMNES DE CINQUÈ 


(foto del grup 5è A)


(foto del grup 5è B)


ALUMNES DE SISÈ 


(foto del grup 6è A)


(foto del grup 6è B)



EQUIP DOCENT, ADMINISTRACIÓ I SERVEIS:










Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada